Bolesť ramena? Praktizovanie tohto cvičenia s ňou zatočí!

Patríte k tým, ktorí trpia bolestivými ramenami?

 

Technicky správne cvičenie pôsobí lepšie ako liek!

 

Pociťujete bolesť ramena v prípade, že zdvihnete vašu pažu nad úroveň hlavy? Evidujete to, že vás brzdí zhoršená mobilita?

Vyskúšajte nasledujúce cvičenie – Ball Wall Push (tlačenie fitlopty o stenu). Toto cvičenie patrí ku korektívnym cvičeniam s excelentnou úspešnosťou!

Pozrite si video a precvičujte toto cvičenie v rozsahu v ktorom nie ste limitovaní bolesťou. Praktizujte tento dril počas 3-4 minút pred vašim silovým tréningom. Zaraďte ho rovnako aj počas dní kedy necvičíte!

Nezabúdajte na neutrálnu pozíciu chrbtice a všetkých jej segmentov.

 

Dr. Chad Waterbury

Doktor fyzioterapie a neurofyziológ . Autor mnohých unikátnych a funkčných tréningových plánov. Pravidelne publikuje pre t-nation.com . Jeho rukami prešlo mnoho špičkových atlétov ale aj bežných klientov. Jeho unikátnu prax prezentujeme čitateľom na FitGo.sk s jeho vedomým súhlasom.

Tešíme sa na váš názor !

      Zanechajte komentár alebo skúsenosť

      Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

      FitGo
      Registrácia nového účtu
      Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
      Reset Password