Ako zväčšiť objem bicepsu? (poprípade aké cviky vám pomohli najviac na rast)

Táto téma obsahuje 7 odpovedí, má 3 hlasy, a bola naposledy aktualizovaná používateľom FitGo FitGo pred 6 mesiacmi, 3 týždňami.

  • Autor
    Príspevky
  • #1313 Odpoveď

    Newbie

    Cvičím už skoro rok, nabral som všade, ale biceps prestal rásť. Ostatné časti tela tiež idú hore, ale biceps stagnuje. Snažím sa zbaviť objem celkovej ruky rovnomerným tréningom bicepsu aj tricepsu, len ten bicak nejako nechce rásť. (mám dostatočný príjem kalórií aj proteínu)

    >>> Zanechať odpoveď <<<

    5+
  • #1316 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Čau, skús popísať tréning ktorý aplikuješ na bicepsy… alebo ešte lepšie, tvoj celkový tréningový rozpis pekne po dňoch.

    Skús sa v tréningoch sústrediť na plný rozsah pohybu (s flexie do extenzie v lakťovom kĺbe, teda z vystretého lakťa do maximálneho ohnutia), plus ako by povedal Jay Cutler, skús fixovať lakeť opretím (scottova lavica / jednoručne na šikmej lavici) – takto skús vykonávať bicepsové zdvihy. Dosiahneš tým maximálnu izoláciu bicepsu.

    Plus… Ak robíš dlhodobo ten istý tréning, opakovania, série, váhy, TEMPO opakovaní, chce to zmenu!

    EDIT: môže byť problém aj stým, že biceps je skrátený a tým adekvátne neodpovedá na tréningové podnety. Zamyslieť sa treba nad strečingom (aspoň ten dynamický, pred tréningom).

    6+
  • #1320 Odpoveď

    Newbie

    Takže prsia+ triceps. Bench, dumbellflies, tlaky s jednoručkami na šikmej lavici, francúzske tlaky, kickback, triceps cable push down.
    Ramená + nohy + trapezy

    Military press, klasicke zdvihy s jednoručkami v stoji, facepulls, drepy, výpady, dumbell shrugs.

    Chrbát + biceps

    Mŕtvy ťah, wide pull ups, dumbell rows, izolovaný bicepsovy zdvih v sede, bicepsovy zdvih s vytáčaním a barbell curls

    Tréning som si už dlhšie nemenil, takže asi je naozaj na čase to zmeniť.

    P. S. Ako zistím či mám a na koľko skrátený biceps?

    Ďakujem!

    0
    • #1351 Odpoveď

      Adam Guman
      Tréner
      @adam-guman

      Bude to chcieť zmenu! Ak tvrdíš že tréning vykonávaš dlhší čas, telo si to proste žiada.

      Skrátený m. biceps brachii? Ak vieš vystrieť lakeť do 180°, pravdepodobne týmto problémom netrpíš.

      3+
  • #1322 Odpoveď

    Karel

    si myslim ze vsechno v pohode akorát trosku zmenit cviky no a proc cvicis ramena s nohama ? lepsi by bylo to dat k prsum a tricepsum a trapez k zádum si myslim, ať se dari

    0
  • #1577 Odpoveď

    peklo

    malé váhy dvíhas pridal by som a 4 cviky po 10-12 opakovaní bicepsovi zdvih s veľkou činkou, izolovaný bicepsovi zdvih s jednoruckami, kladivoví zdvih s jednoruckou a najlepší cvik na objem je asi cvik v stoji v predklone bicepsovy zdvih do strany…. tréning rúk by mal pozostávať s bicepsu, tricepsu, ramien keď už a platí čím vetsie váhy tým vetsi sval na stroje kladky sa vyser

    5+
  • #2005 Odpoveď

    Vopiman

    Trenink rukou dvakrat tydne. Pokazde jinak sestaveny trenink (supersety nebo jednotlive tezke vahy). Davej si pozor, aby jsi do treninku zaradil vzdy cviky na obě hlavy bicepsu (krátkou a dlouhou). Minimalizuj cheating. Soustred se na naplneni bicepsu (svalova vlakna nejdriv potrhat a pak naplnit).

    2+
  • #4189 Odpoveď
    FitGo
    FitGo
    Tréner
    @admin

    Ahoj,

    Práve sme spísali komplexný článok, ktorý ti pomôže pri precvičovaní tvojich bicepsov.

    Nájdeš v ňom nielen odporúčané cviky na precvičenie bicepsu doma ale aj v posilňovni . Všetko má svoje výhody aj nevýhody.  Článok tiež obsahuje základne “know-how” o dvojhlavých svaloch doplnené fotografiami jednotlivých cvikov. Veríme, že pomôže.

    Odkaz na článok: .

    0
Odpoveď na: Ako zväčšiť objem bicepsu? (poprípade aké cviky vám pomohli najviac na rast)
Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Vaše údaje:




Doplnky vo výpredaji


FitGo
Registrácia nového účtu
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password