Bolesť ramena pri cvičení (Bench Press)

Táto téma obsahuje 7 odpovedí, má 3 hlasy, a bola naposledy aktualizovaná používateľom Majo Majo pred 11 mesiacmi.

  • Autor
    Príspevky
  • #4342 Odpoveď
    Majo
    Majo

    Čaute,

    Zaujímalo by ma či sa niekto nestretol s niečim podobným ako ja,a to je že vždy počas bench-pressu mám problém s pravým ramenom,v momente ako prekročím váhu 40 kg ma v spodnej časti pohybu začne bolieť rameno ( nie pichať ale skôr taký spôsob ako keby ho presilite a už nevládzete dvihnúť ) a nie som kvôli tomu schopný tlačiť viac ako 90 kg,čo sa týka iných cvikov na prsia tak mi to nikde problém nerobí a taktiež sa táto bolesť neobjavuje ani počas dňa,vždy a jedine iba pri bench-presse.

    Súvisiace otázky:

    0
  • #4363 Odpoveď

    Andrej

    Ahoj, mal som podobný problém. Môže byť zapríčinený, podľa mňa, zlou mobilitou.. slabým strečingom pred začatím tréningu, nerozohriate telo/partia. Alebo tiež je tam šanca, že vykonávaš zle techniku. Nestal sa ti v minulosti úraz, odkedy to pocituješ pri bench presse?

    4+
  • #4364 Odpoveď

    Jozefko

    Skus viacej našpuliť hrudnik poprípade si pozry spravnu techniku

    0
  • #4367 Odpoveď

    Andrej

    Podobne som na tom bol a to sa mi stalo ked ked som opiteho kamarata niesool…. Ziadne rupnutie jednoducho zacalo zacalo boliet a v tej dobe nielen bench ale aj tlakove cviky na ramena som nemohol …. V tej spodnej faze pohybu som jednoducho nedokazal zatlacit a vytiahnut to hore …… Obchadzaj to ako len mozes je vela cvikov ktore niesu tlakove…. U mna to preslo a nemam uz s tym problem .trvaloto ale cca pol roka ..rok ……na boxe som mal pauzu skoro dva roky …..ale preslo a teraz je to len spomienka …urcite ale ked to prejde a razto prejde starat sa o mobilitu ramena ….dolezita vec

    0
  • #4374 Odpoveď

    Peter

    Ahoj priatelu, mal som identicke symptomy, v mojom pripade dochadzalo k internej rotacii ramena (precitaj si o tom viac) a v tvojom pripade je to na 90 percent to iste. Najskor sa jej vyhnes ak pri benchi zvolis uzsi uchop a zacnes tlacit cez triceps a menej cez ramena. Na prevenciu odporucam strecing na ramenne rotatory (najdes na nete).

    1+
  • #4375 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ahoj.

    1.) Posilniť rotátorovú manžetu ramena.

    2.) Tlačiť lopatky pri setup-e (nastavení) dolu a vzad.

    3.) Tým budú v optimálnej pozícii aj ramená.

    4.) Skús mostík a využívaj -leg drive-.

    5.) Aktivizuj sedacie svaly počas celého reťazca pohybu (počas oboch fáz aj v rámci setup-u).

    Samozrejme, problémy najlepšie diagnostikovať osobne, skús sa opýtať skúsenejších / trénera / sem postni video svojej techniky bench pressu.

    🙂

    3+
  • #4392 Odpoveď
    FitGo
    FitGo
    Tréner
    @admin

    Ahoj,

    Môžeš skúsiť aj túto alternatívu, ktorá je voči ramenám šetrná .  Prečítaj si tento článok o spolu s videom.

    1+
  • #4407 Odpoveď
    Majo
    Majo

    Čaute,díky všetkým za rady,o techniku strach niak extra nemám,z ramenom v inej oblasti nikdy problém nemal,teda ani pri žiadnych iných tlakových cvičeniach alebo počas normálneho dňa,bolesť sa dostaví vždy a jedine iba pri bench-presse v spodnej fáze a zranenie ramena pri benchi alebo niečom inom som predtým nemal,mostík skúšam a floor-press tak isto,ale díky za rady a určite skúsim každú jednu z nich,ked tak dám vedieť čo najvic pomohlo nech aj ostatný vedia.

    1+
Odpoveď na: Bolesť ramena pri cvičení (Bench Press)
Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Vaše údaje:




Doplnky vo výpredaji

FitGo
Registrácia nového účtu
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password