Bolesť rúk v oblasti laktí počas tréningu

Ukázať 5 vlákien odpovedí
  • Autor
    Príspevky
    • #915 Odpovedať
      Stanko3
      Návštevník

      Ahojte
      Nie je to priznanie, skôr prosba o radu. Ide o to, že má už dlho (viac než 6 mesiacov) bolia ruky v oblasti laktí, neviem ci v kĺbe keďže pri voľnom pohybe bolesť nepociťujem alebo je príčina niekde inde.

      Cvičím dlhé roky ale takú bolesť som ešte nezažil, musel som kvoli tomu prestať cvičiť, doktor – “ortopéd” sa na to ani poriadne nepozrel, neposlal ma ani len na röntgen, rovno napísal tablety a masť. Dlho som necvičil, bral tablety, bolesť ustúpila ale stačilo zdvihnúť ťažšiu tašku a už som cítil bolesť.

      Čiže bolesť ustúpila len kvoli tomu, že som tie ruky nezatažoval ?

      Bolesť cítim hlavne pri bicepsovych zdvihoch, pri cvičení na hrazde a podobne.

      Je to taká ostrá bolesť, kvôli ktorej nemôžem naplno cvičiť a pocitujem ju len pri namáhaní ?

      Odbornú pomoc ešte určite vyhľadam ale zatiaľ to kôli nástupu do novej práci tak skoro nebude a tak to skúšam touto cestou. Niekto možno mal rovnaký problém.
      Za každú radu vopred veľmi ďakujem. ?

      0
    • #918 Odpovedať
      Zoozie
      Návštevník

      Ahoj,

      mna bolia lakte zo zhybovania (z vnutornej strany lakta). Riesila som to s fyzioterapeutom. Ide o tzv. golfovy laket, tzn. pretazene upony a svaly. Treba vela strecovat tie predlaktia a paradoxne posilovat. Mne ciastocne pomohlo zhybovat v neutralnej pozicii. Odporucam pozriet nasledovne videa. Typek je fyzioterapeut a zaroven cvici a dava celkom dobre tipy a rady ako prave riesit problemy podobneho druhu…

      1+
    • #3873 Odpovedať
      Peeeder
      Návštevník

      Tiež som mal tento problém ale iba na ľavej ruke a spôsobil som si to tak že som robil biceps s rovnou tyčou potom som nedokázal cvičiť biceps vôbec lebo bolesť bola tak silná vyradil som biceps s rovnou cinkou aj vytáčanie jednoruciek naťahoval tú ruku/predlaktie v každej polohe snazil sa miesto premasirovat kedy sa dalo a o 2 týždne už nebolelo

      1+
    • #3874 Odpovedať
      Radovan
      Návštevník

      Chlapci riesenie je uplne jednoduche, injekcie do laktov vam nepomozu 😉
      tak ako si rozcvicujete a zahrievate ostatne partie pred cvicenim, musite zahriat aj “lakte” a to nasledovne: predstavte si, ze mate vo vyske oci boxovaci pytel/vreco a jednoducho do tohto imaginarneho vreca udierate – tocite rukami v laktoch smerom von aj dnu…cca pol minuty vam pomoze velmi, uvidite 🙂

      1+
    • #3879 Odpovedať
      Laco
      Návštevník

      Ahoj,
      ja ti odporucam navstivit lekara hned ako to bude mozne, pokial mozno, prestuduj si recenzie a chod za tym najlepsim. Mal som ten isty problem minuly rok, zacalo to bolestou pri tazkych vahach, neskor pri zhyboch, bicepse ..az som musel vyradit v podstate vsetko okrem noh. Pochodil som niekolko ortopedov, ti radili prestat cvicit, alebo mi spravili obstrek, predpisali protizanetove lieky, masticky alebo odporucali iny sport. Az som sa nakoniec dostal k jednemu spickovemu odbornikovi, ktory mi po 20s vysetrenie povedal ze mam pretrhane vazy v lakti. Takze som musel na operaciu, na tristvrte roka som mal stopku od cvicenia.

      Takze cim skor pojdes k doktorovi, tym vacsiu sancu mas na liecbu bez operacie.

      Prajem vela stastia, nech ti to dobre dopadne.

      P.s. mozes skusit thajsku mast, a pravidelne si to tym masirovat

      1+
    • #13696 Odpovedať
      Lukas
      Návštevník

      Maximalne suhlasim. bohuzial sa na hrazde take veci stavaju a bohuvdaka ze sa s tym da nieco robit. Ja som to mal tak ze som zhyboval so 40-50 tkami pridavnou zatazou a potom prislo obdobie toho predlaktia… ze som nevedel 12tku na biceps zdvihnut…
      Ak ta to boli:
      Step 1: pauzu so zhybmi, bicepsom, trapezami, tahavymi cvikmi a vsetkym co moze zatazit ten sval aspon par tyzdnov. Ak mas mas tu bolest vaznu, poskodenie bude vazne. aby sa ti to idealne zhojilo tak na dva tyzdne do gypsu.. nech povie doktor.
      Step 2: Stretching… 50% uspechu. vazne 5 minut si pretahovat paprce komplet cakom prask.
      Step 3: vypodlozit si paprcu aby clovek nemordoval ten laktovy sval.
      Step 4: bacha ne techniku a necheatovat. A nenechat ego aby pachalo taketo zranenia.

      0
Ukázať 5 vlákien odpovedí
Odpoveď na: Bolesť rúk v oblasti laktí počas tréningu
Vaše údaje:




Výpredaj doplnkov 70%!

FitGo
Register New Account
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password