Ako zaradiť do tréningu mŕtvy ťah a drepy ?

Táto téma obsahuje 1 odpoveď, má 2 hlasy, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  Adam Guman pred 6 mesiacmi, 1 týždňom.

  • Autor
    Príspevky
  • #6567 Odpoveď

    samo

    Dobrý deň,

    chcel by som sa spýtať ako si najlepšie naplánovať tréning cvikov mŕtvy ťah a drep, mnohe články na internete sa v názoroch rozchádzajú. Niektoré odporúčajú dať tieto cviky do jedného tréningu niektoré odporúčajú pauzu medzi cvikmi. Aké je najlepšie naplánovanie týchto cvikov?( prípadne ich varianty)

    Ďakujem za odpoveď.

    0
  • #6571 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Všetko záleží od cieľa, zamerania hlavnej časti tréningu, v kt. sa tieto cvičenia budú využívať.

     

    Spojiť to do jedného tréningu alebo oddeliť? Obe varianty majú svoj zmysel.

     

    Varianty? Predný drep, Zercher drep, Bulgarian split squat (bulharský split drep), mŕtve ťahy s vystretými nohami, mŕtve ťahy z deficitu, mŕtve ťahy so širokým postavením chodidiel, tzv. sumo mŕtve ťahy

    . A s čím cvičiť? Ako ideálne sa javí využitie jednoručiek / obojručnej činky / vreca s pieskom / záťažovej vesty… jednoducho rôzneho náčinia.

    0
Odpoveď na: Ako zaradiť do tréningu mŕtvy ťah a drepy ?
Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Vaše údaje:




Doplnky vo výpredaji

FitGo
Registrácia nového účtu
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password