Náber svalovej hmoty

V tejto diskusií odpovedií, , 2 prispievateľov, a posledná odpoveď bola pridaná od  Adam Guman 2 týždne, 2 dní dozadu.

  • Author
    Príspevky
  • #2120 Odpoveď
    Anonym

    Timotej

    Dobrý deň mám takú otázku že už cvičím v podstate dosť dlhý čas a svaly sa mi len rysujú a nenaberam objem aj keď užívam proteíny. Neviete mi nejako pomôcť ? Prosím vás čokoľvek len nie nič ohľadom steroidov. Ďakujem

  • #2133 Odpoveď

    Adam Guman

    Timotej, pridaj do svojho stravovacieho plánu viac kalórií… Kvalitných! Tie získaš zo sacharidov, tukov a bielkovín.

    Pod pojmom kvalitné myslím ovsené vločky s banánom a gréckym jogurtom, prípadne kurací steak s ryžou. NIE biele pečivo a šunku, alebo cereálie sladené cukrom zaliate mliekom!

    Napíš nám sem svoj tréning, aktivity, stravu. Pozrieme sa na to!

    Väčšina ľudí stroskotá nie na financiách, čase, zlých podmienkach pre napredovanie. Väčšina ľudí nezaznamená progres kvôli lenivosti. Verím, že ty do tejto skupiny patriť nebudeš! 🙂

    • Odpoveď editovaná 1 month, 2 týždne dozadu od  Adam Guman.
  • #2148 Odpoveď
    Anonym

    Rudolf

    Keď máš problém nabrať tak ja by som sa nesustredil na jedla ako kuracie prsia s brokolicou a tak podobne. Su prilis zasycujuce a tympadom je problem toho zjest vela..jedz viac masa celkovo,nezaoberaj sa tym ,ktore maso je zdrave a ktore nie,proste jedz viac masa a priloh ako je ryza ,zemiaky a pod. Mlieko mi takisto pride ako super zdroj kalorii. Nemusis ho pit prilis vela ako sa odporuca podvizivenym,ale mlieko by som z jedalnicka urcite nevynechaval,ak sa snazis nabrat. Velmi vela ludi  si vybudovalo velku silu aj postava bez akychkolvek suplementov. Skús proteíny brať ako poslednú moznost ked potrebujes dohodit nejaku tu bielkovinu aby si bol kompletny,a sustred sa viac na REALNU stravu. Dufam ze pomoze…

  • #2153 Odpoveď
    Anonym

    Rado

    Anonymm checkni THENX.com,aj appku,su to cool typci a celkom dobre rutiny. Ale nezabudni zrat. 😉

  • #2156 Odpoveď
    Anonym

    Ema

    Dobrý deň , ako zosilnim svalstvo? .. Ak pridám váhu  nevládzem a  ostane mi zle.. Bola by som rada ak by ste mi poradili ohľadom opakovaní aj váhy .. Cvicim cca 2roky
    Ďakujem

  • #2160 Odpoveď
    Anonym

    Alexandra

    Ahoj. Chodievam cvičiť tak 2x do týždňa na hodinku a pol. Ide skôr o silový tréning. Som tanečník a chcela by som zlepšiť svoju koordináciu a hlavne stabilitu. Máte mi poradiť nejaké typy triky ako na to.

  • #2164 Odpoveď
    Anonym

    Peeeder

    Skús viac sacharidov nejakých 5-6g na kilečko najlepšie by boli kvalitné sacharidy nie sladkosti ďalej mať dostatok vitamínov skupiny B a zinku a D3 a potom skús robiť menej opakovaní a použiť nejaké intenzifikacne techniky trebárs drepy pomaly dole a potom normálne hore alebo pri tlakoch dole pomaly

  • #2316 Odpoveď

    Adam Guman

    Ema:

    skús cvičenia s vlastnou váhou (tréning 3x do týždňa), kľudne aj v domácich podmienkach, nezabúdaj na stred tela (core) a snaž sa každým tréningom pridať 1-2 opakovania

     

    Alexandra:

    Táto publikácia od strany 191 prináša skvelé a užitočné informácie nielen o tréningu a rozvoji koordinácie!

    https://www.upjs.sk/public/media/5596/Te%C3%B3ria%20a%20didaktika%20%C5%A1portov%C3%A9ho%20tr%C3%A9ningu.pdf

Zanechajte odpoveď na: Náber svalovej hmoty

Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Pred odoslaním prosím vyplnte tieto údaje




Privacy Preference Center

Nevyhnutné cookies

Cookies nevyhnutné pre správne fungovanie webu. Zahŕňajú cookie, ktorá sleduje vaše preferencie ohľadom spracovania osobných údajov (gdpr)

gdpr, cloudflare, wordpress,

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Hľadať

Pre účely vylepšenia vášho zážitku z webu zbierame cookies. Cookies môžete kedykoľvek zakázať alebo vymazať vo vašom prehliadači. Viac v podmienkach používania Zistiť viac / Upraviť nastavenia

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close