Pretrenovanie

Ukázať 3 vlákna odpovedí
  • Autor
    Príspevky
    • #4961 Odpovedať
      AvatarJozzoo
      Návštevník

      Dobrý deň potreboval by som pomoc som už zúfalý zhruba pred par mesiacmi ma zo dňa na deň začala bolesť sa stupňovala zo dňa na deň tak som išiel ku lekárovi a ten my povedal že mam týždeň necvičiť nepomohlo po týždni sa my to vrátilo tak som išiel na oddelenie proamo na to už neviem jak sa volalo a tam my povedali že som sa asi pretrenoval a nemam cvičiť 2-3 týždne a tak som to dodržal a potom bolo všetko v pohode zároveň som prestal cvičiť dve hod. Ale 1 hod alebo hod a pol a ubral som aj opakovania na ruky a teraz po 3 tyždnoch my pride že to začína znova tak sa chcem opýtať že ako by som mohol ubrať z tréningom cvičím 5x týždenne z toho biceps  triceps  nohy brucho chrbat a prsia 2x a ramena 1x lebo robím dosť aj tlakové cviky a ten bicak a tricak mávam tak okolo 8 sérii a necítim sa nepretrénovaný v pohode stíham všetko regenerovať

      0
    • #4962 Odpovedať
      AvatarJozzoo
      Návštevník

      Pri konci ma byť pretrenovany nie nepretrenovany

      0
    • #4971 Odpovedať
      AvatarAdam Guman
      Keymaster

      Otázne je, či je istá rovnováha v tvojom tréningu… Zaťažuješ svoje telo rovnomerne? Máš dostatočne rozvinuté medzilopatkové svaly? Nepreháňaš to s konkrétnymi cvičeniami?

       

      Skús sem rozpísať presne do bodky svoj tréning!

      0
      • #4982 Odpovedať
        AvatarJozzoo
        Návštevník

        Takže v pondelok si dávam čisto ruky začinam niake zdvihi z velkou činkou nad hlavu neviem ako potom si dam niečo na boky ramien dalej na predky a trochu aj na zadky okolo desať serii približne 8-14 opakovani záleží ktorý cvik potom si dam tricep vyberiem si dva cviky po 4 série tiež po niakych 6-10 opakovani dalej idem na biceps dam si niake zdvihy z velko činkou a potom z malimi podobne ako tripes tiež spolu osem sérii ďalej v utorok idem nohy a chrbát dam si niaky 5-6 sérii mŕtvych tahou zároveň robym aj take silové koliečko takže idem viac silovo utorok aj mrtvily aj drepy tak po mŕtvych sa sustredujem na vchnu časť chrbta krídla a trapezi dokopy niakych 14 serii potom idem nohy tiež 5-6 krát drepy a potom potom si dam niake predkopi a zakopi a vypady tiež 14 serii dalej v stredu idem prsia a triceps dam niaky bench ešte do toho siloveho kolečka tiež niakych 5 sérii potom idem z jednoručkami 3 série 3 v inom sklone a nakoniec aby to višlo do 12 serii tak si dam alebo nedam ešte take z zmačkanie prs činkamy neviem ako sa to vola potom idem triceps zase tak isto ako v pondelok potom vo štvrtok biceps a chrbát zase mrtvoly ale teraz sa sustredujem na spodnu a strednu časť chrbta a nejdem silovo a biceps to iste čo pondelok ďalej v piatok nohy a prsia znovu drepi a a ostatné teraz si davam aj 4 série na litka a psia idem na začiatku bench a potom podľa chuti si dam buď jednoručky alebo kliky a ešte som zabudol v pondelok a v stredu si dávam ešte serie na bruchu. Teraz ale keď som to aj hľadal tak som zistil že stačí po jeden krát za týždeň tak neviem a že to telo nemusi stíhať regenerovať lebo v podstate cvičím krátku dobu 1 rok a čosi z toho som 6 mesiac v naberačke a teraz aj v poslednej dobe som stagnovola tak som teraz skúsil pridať kalórie ale keď som čital môže to byť x toho že nestíham regenerovať tak čo by som mal podľa vas urobyť?

        0
        • #4983 Odpovedať
          AvatarAdam Guman
          Keymaster

          Pravdepodobne to bude chronicky preťažené… Príliš veľký objem práce, neprimeraná technika cvičení, dôvodov môže byť veľa a zisťuje sa to funkčnou diagnostikou pohybového aparátu. Ale my samozrejme nevieme diagnostikovať na diaľku…

          Obrátil by som sa s tým na fyzioterapeuta. Vhodne by ťa mal usmerniť a odporučiť alebo vyškrtnúť niektoré z cvičení.

          Držím palce.

          1+
          • #4984 Odpovedať
            AvatarJozzoo
            Návštevník

            A myslíte že by som mohol teda skúsiť cvičiť menej aspoň tie ruky skúsiť lebo techniku som sa snažil furt biflit a robyť to čo najlepšie

            0
          • #4985 Odpovedať
            AvatarAdam Guman
            Keymaster

            áno, zníženie objemu vykonanej práce môže pomôcť

            0
    • #13307 Odpovedať
      Avatarmedvidek
      Návštevník

      Zkus si pořidit bandaže na předloktí (takové ty motací pásy na suchý zip) a používej je především na tlakové cviky, částečně ti to uleví tlak na danou oblast, taky se zaměř na to aby si správně držel činku při tlakach a taky při klikach na bradlech (z toho to občas bolelo mě), mezi temito seriemi uvolnuji protřepávám ruce, protahnu o zed prsty…to pomaha, časem si to na tu zátěž zvykne, pokud si začátečník tak zvolni jak ti tu radili ostatní, nebo změn cviky trochu.

      0
Ukázať 3 vlákna odpovedí
Odpoveď na: Pretrenovanie
Vaše údaje:




70% Black Friday výpredaj doplnkov !

FitGo
Registrácia nového účtu
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password