Proteín a obličky

V tejto diskusií odpovedií, , 2 prispievateľov, a posledná odpoveď bola pridaná od  Adam Guman 7 mesiace, 2 týždne dozadu.

  • Author
    Príspevky
  • #1661 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Soňa203

    Ahojte, je pravda že užívaním proteínu sa poškodzujú obličky ?

    • Téma upravená 7 mesiace, 3 týždne dozadu od FitGo FitGo.
  • #1674 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    peklo

    neviem chceš na sprostu otázku sprostu odpoveď? 😀 s mlieka a tvarohu sa ti tiež poškodzujú obličky?? či s čoho myslíš že sa vyrába protein?

  • #1675 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Tominet

    nie je to pravda

  • #1676 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Anonym

    Ak toho zožerieš príliš veľa tak áno, ale to by si musel sypať niekoľkonásobok dennnej dávky dlhú dobu, aby sa ti spravili obličkové kamene. Ak nie si hlupák, tak ti proteín pri správnom užívaní nijak neuškodí.

  • #1681 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Adam Guman

    Čau.

    Optimálny príjem bielkovín v prípade fitness / kulturistiky / silového tréningu, je 1,5 až 2,5 g / kg hmotnosti.

    Príklad?

    Ak máš 90 kg a tvojim cieľom je prilepiť na kostru svalovú hmotu, prípadne formu skvalitniť, orezať ju od tuku, vystačíš si s primeranými 2 g / kg hmotnosti, teda 180 g.

    Osobne počítam len bielkoviny živočíšneho pôvodu a držím sa v rozmedzí 1,5 – 2 g / kg tel. hmotnosti, rok člením do období, kedy mám bielkovín menej, prípadne viac.

    Vo veľmi tvrdých diétach, kedy sa značná časť energie čerpá práve z bielkovín, má veľa kulturistov skúsenosť s príjmom 2,5 – 3 g bielkovín / kg hmotnosti. Treba podotknúť, že tieto vysoké čísla držia  pomerne krátku dobu. Situácia sa mení v prípade užívania anabolík, prebieha proteosyntéza vo významnejšej miere. To je už ale iná story.

    Vsaď na kvalitnú značku. Napríklad na tie, ktoré dobre dopadli v našich .

    Chceš užívať proteín? Bezpečne?

    Vypi 1-2 proteínové nápoje za deň pre podporu tvojich fitness / bodybuilding cieľov.  To znamená, že 25-50 g bielkoviny budeš čerpať takouto formou.

    V takomto prípade to možno považovať za bezpečnú, fungujúcu formu užívania tohto druhu suplementov.

    • Odpoveď editovaná 7 mesiace, 2 týždne dozadu od FitGo FitGo.
    • Odpoveď editovaná 6 mesiace, 1 týždeň dozadu od FitGo FitGo.
Zanechajte odpoveď na: Proteín a obličky
Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Pred odoslaním prosím vyplnte tieto údaje




FitGo