Redukcia hmotnosti/suplementy

  • This topic has 10 odpovedí, 3 hlasy, and was last updated 19/02/2020 o 09:10 by Kristián.
Ukázať 9 vlákien odpovedí
  • Autor
    Príspevky
    • #2382 Odpovedať
      Milos1232
      Návštevník

      Zdravim komunita. Nemam peniaze na trenera tak sa pytam vas. Strucne. Mam 17 rokov, cca 190cm a vahu 90kg. Cvicim cca rok s prestavkami. No za ten rok nevidim ziadnu zmenu. Bench dvihnem max 80kg s pomocou. Neviem co mam robit, do stravy neviem vobec nic ani do suplementov. Maximalne mi narastlo brucho. 😀 tak vas zoadam o pomoc ake suplementy by som mal zacat brat a nejaku radu do jedalnicka, kedy posledne jedlo a kolkokrat jest. Diky boys

      0
    • #2384 Odpovedať
      RadomirBiely1
      Návštevník

      Cauko, potrebujem radu. Cvicim vsetko cele telo lenze ma trapia velke boky. Neviem ci to je genetika alebo strava. Ziadam vas o radu nejake.cviky popripade zmeny v jedalnicku alebo spalovaky. Dik

      0
      • #2387 Odpovedať
        Adam Guman
        Účastník (Participant)

        dostatok bielkovín a primerané množstvo ostatných makronutrientov

        tréning… zameraj sa na šírku chrbta a šírku pliec

        (zhyby na hrazde, forma príťahov /sťahovaní kladky so širším úchopom, veslovanie so širším úchopom, na ramená tlaky spoza hlavy s obojručnou činkou / jednoručkami, military press, upažovania v predklone s jednoručkami, face pulls.. nezabúdaj na zdravie ramien – vonkajšie a vnútorné rotácie v rôznych polohách tela s expanderom alebo ľahkými jednoručkami)

        takto to vieš prebudovať!

        0
    • #2386 Odpovedať
      Adam Guman
      Účastník (Participant)

      Ak chceš pribrať, príjem musí byť väčší ako výdaj. Ale musíš jesť kvalitne!Vtedy to nepôjde do brucha v podobe tuku.

      (ovsené vločky, ryža, zemiaky, ovocie, zelenina… ryby, chudšie mäso.. kvalitné tuky – orechy, oliv. olej, neboj sa pripravovať si napr. mäso na živočíšnom tuku – napr. kačacia masť)

      zjedz za deň 160-180 g bielkovín… 240-300 g sacharidov a 70-80 g tuku

      rozdeľ si to do 5 porcií

      vyskúšaj to takto dodržiavať a sám uvidíš, či potrebuješ tejto kvalitnej stavy viac alebo menej

      zo suplementov ak nemáš peniaze… odmerka proteínu po tréningu + 5 g bcaa pred tréningom

      a vitamínovo-minerálový produkt po raňajkách.. to stačí

      tréning? fullbody 3x do týždňa, prípadne precvič telo 2 x v týždni v 4 tréningoch (napríklad systémom vrchná časť tela / spodná časť tela)

      prajem veľa trpezlivosti!

      0
    • #2389 Odpovedať
      Milos1232
      Návštevník

      Vdaka brasko, cenim si tvoju pomoc. Lenze mam este jednu otazku. Chcem najprv to brucho trosku zhodit. Nieje to moc velke len chcem ho mat ploche (nemusia byt tehly) len proste aby som mal uz Vckovy chrbat a potom uz zacat naberat so zdravymi tukami a podobne. Vedel by si mi pomoct?

      0
    • #2390 Odpovedať
      Milos1232
      Návštevník

      Jo a o suplementy sa neboj, tam si nejak ten cash naskriabem 😀 cize kreatin a podobne

      0
    • #2391 Odpovedať
      Adam Guman
      Účastník (Participant)

      zhyby sú na V-chrbát naj

      vytvor 300-500 kcal deficit každý deň, určite bude fajn ak sa budeš držať istého systému

      kardio si odlož na dobu, keď sa zmeny spomalia / zastavia

      pôjde to dole

      0
    • #2392 Odpovedať
      FitGo
      Tréner
    • #13637 Odpovedať
      Benjamín
      Návštevník

      Nedá sa to takto v jednoduchosti opísať čo by si mal a čo nie všetko je určene podľa toho aký máš cieľ 💪

      0
    • #13638 Odpovedať
      Erik
      Návštevník

      Zväčši príjem buelkovýn.
      Obmeň postupnosť cvikov.
      Snaž sa maximálky ísť a potom do zničenia s malou váhou.
      Suplementy : kreatin a predtreningovka ( na začiatok potom sa stráca účinok ..)

      0
    • #13650 Odpovedať
      Kristián
      Návštevník

      Erik, to pises peknu blbost.. Zaklad sily je vyssi prisun kalorii, menej cvickov, menej serii, vyssie vahy… A hlavne ked mu ide o powerlifting, tazko naberie silu a zhodi brucho… Dalsia rada je, zamerat sa na ramena, triceps izolovane cviky, do toho trenovat stred tela aby sa zlepsil bench… Ale ak chces byt bestia s velkymi kozami, vykasli sa na bench s maximalkami… Radsej zhod vahu, a rob kontrolovane opakovania na 6-12 opakovani… Ale ak tvoj ciel je dobre vyzerat, tak sa vykasli na vahy, zameraj sa na techniku, na prisun kvalitnych kalorii… Nehon si ego na tom, kolko vytlacis 😂 si mlady, vahy a sila este pridu

      0
Ukázať 9 vlákien odpovedí
Odpoveď na: Redukcia hmotnosti/suplementy
Vaše údaje:




Výpredaj doplnkov 70%!

FitGo
Register New Account
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password