Redukcia hmotnosti/suplementy

Táto téma obsahuje 7 odpovedí, má 3 hlasy, a bola naposledy aktualizovaná používateľom FitGo FitGo pred 6 mesiacmi, 3 týždňami.

  • Autor
    Príspevky
  • #2382 Odpoveď

    Milos1232

    Zdravim komunita. Nemam peniaze na trenera tak sa pytam vas. Strucne. Mam 17 rokov, cca 190cm a vahu 90kg. Cvicim cca rok s prestavkami. No za ten rok nevidim ziadnu zmenu. Bench dvihnem max 80kg s pomocou. Neviem co mam robit, do stravy neviem vobec nic ani do suplementov. Maximalne mi narastlo brucho. 😀 tak vas zoadam o pomoc ake suplementy by som mal zacat brat a nejaku radu do jedalnicka, kedy posledne jedlo a kolkokrat jest. Diky boys

  • #2386 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ak chceš pribrať, príjem musí byť väčší ako výdaj. Ale musíš jesť kvalitne!Vtedy to nepôjde do brucha v podobe tuku.

    (ovsené vločky, ryža, zemiaky, ovocie, zelenina… ryby, chudšie mäso.. kvalitné tuky – orechy, oliv. olej, neboj sa pripravovať si napr. mäso na živočíšnom tuku – napr. kačacia masť)

    zjedz za deň 160-180 g bielkovín… 240-300 g sacharidov a 70-80 g tuku

    rozdeľ si to do 5 porcií

    vyskúšaj to takto dodržiavať a sám uvidíš, či potrebuješ tejto kvalitnej stavy viac alebo menej

    zo suplementov ak nemáš peniaze… odmerka proteínu po tréningu + 5 g bcaa pred tréningom

    a vitamínovo-minerálový produkt po raňajkách.. to stačí

    tréning? fullbody 3x do týždňa, prípadne precvič telo 2 x v týždni v 4 tréningoch (napríklad systémom vrchná časť tela / spodná časť tela)

    prajem veľa trpezlivosti!

  • #2389 Odpoveď

    Milos1232

    Vdaka brasko, cenim si tvoju pomoc. Lenze mam este jednu otazku. Chcem najprv to brucho trosku zhodit. Nieje to moc velke len chcem ho mat ploche (nemusia byt tehly) len proste aby som mal uz Vckovy chrbat a potom uz zacat naberat so zdravymi tukami a podobne. Vedel by si mi pomoct?

  • #2390 Odpoveď

    Milos1232

    Jo a o suplementy sa neboj, tam si nejak ten cash naskriabem 😀 cize kreatin a podobne

  • #2391 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    zhyby sú na V-chrbát naj

    vytvor 300-500 kcal deficit každý deň, určite bude fajn ak sa budeš držať istého systému

    kardio si odlož na dobu, keď sa zmeny spomalia / zastavia

    pôjde to dole

  • #2392 Odpoveď
    FitGo
    FitGo
    Tréner
    @admin
  • #2384 Odpoveď

    RadomirBiely1

    Cauko, potrebujem radu. Cvicim vsetko cele telo lenze ma trapia velke boky. Neviem ci to je genetika alebo strava. Ziadam vas o radu nejake.cviky popripade zmeny v jedalnicku alebo spalovaky. Dik

  • #2387 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    dostatok bielkovín a primerané množstvo ostatných makronutrientov

    tréning… zameraj sa na šírku chrbta a šírku pliec

    (zhyby na hrazde, forma príťahov /sťahovaní kladky so širším úchopom, veslovanie so širším úchopom, na ramená tlaky spoza hlavy s obojručnou činkou / jednoručkami, military press, upažovania v predklone s jednoručkami, face pulls.. nezabúdaj na zdravie ramien – vonkajšie a vnútorné rotácie v rôznych polohách tela s expanderom alebo ľahkými jednoručkami)

    takto to vieš prebudovať!

Odpoveď na:Redukcia hmotnosti/suplementy
Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Vaše údaje:




FitGo
Registrácia nového účtu
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password