Redukcia hmotnosti/suplementy

V tejto diskusií odpovedií, , 3 prispievateľov, a posledná odpoveď bola pridaná od Fitgo Fitgo 2 mesiace, 4 týždne dozadu.

  • Author
    Príspevky
  • #2382 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Milos1232

    Zdravim komunita. Nemam peniaze na trenera tak sa pytam vas. Strucne. Mam 17 rokov, cca 190cm a vahu 90kg. Cvicim cca rok s prestavkami. No za ten rok nevidim ziadnu zmenu. Bench dvihnem max 80kg s pomocou. Neviem co mam robit, do stravy neviem vobec nic ani do suplementov. Maximalne mi narastlo brucho. 😀 tak vas zoadam o pomoc ake suplementy by som mal zacat brat a nejaku radu do jedalnicka, kedy posledne jedlo a kolkokrat jest. Diky boys

  • #2386 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Adam Guman

    Ak chceš pribrať, príjem musí byť väčší ako výdaj. Ale musíš jesť kvalitne!Vtedy to nepôjde do brucha v podobe tuku.

    (ovsené vločky, ryža, zemiaky, ovocie, zelenina… ryby, chudšie mäso.. kvalitné tuky – orechy, oliv. olej, neboj sa pripravovať si napr. mäso na živočíšnom tuku – napr. kačacia masť)

    zjedz za deň 160-180 g bielkovín… 240-300 g sacharidov a 70-80 g tuku

    rozdeľ si to do 5 porcií

    vyskúšaj to takto dodržiavať a sám uvidíš, či potrebuješ tejto kvalitnej stavy viac alebo menej

    zo suplementov ak nemáš peniaze… odmerka proteínu po tréningu + 5 g bcaa pred tréningom

    a vitamínovo-minerálový produkt po raňajkách.. to stačí

    tréning? fullbody 3x do týždňa, prípadne precvič telo 2 x v týždni v 4 tréningoch (napríklad systémom vrchná časť tela / spodná časť tela)

    prajem veľa trpezlivosti!

  • #2389 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Milos1232

    Vdaka brasko, cenim si tvoju pomoc. Lenze mam este jednu otazku. Chcem najprv to brucho trosku zhodit. Nieje to moc velke len chcem ho mat ploche (nemusia byt tehly) len proste aby som mal uz Vckovy chrbat a potom uz zacat naberat so zdravymi tukami a podobne. Vedel by si mi pomoct?

  • #2390 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Milos1232

    Jo a o suplementy sa neboj, tam si nejak ten cash naskriabem 😀 cize kreatin a podobne

  • #2391 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Adam Guman

    zhyby sú na V-chrbát naj

    vytvor 300-500 kcal deficit každý deň, určite bude fajn ak sa budeš držať istého systému

    kardio si odlož na dobu, keď sa zmeny spomalia / zastavia

    pôjde to dole

  • #2392 > Odpovedať na TENTO príspevok <
    Fitgo
    Fitgo
  • #2384 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    RadomirBiely1

    Cauko, potrebujem radu. Cvicim vsetko cele telo lenze ma trapia velke boky. Neviem ci to je genetika alebo strava. Ziadam vas o radu nejake.cviky popripade zmeny v jedalnicku alebo spalovaky. Dik

  • #2387 > Odpovedať na TENTO príspevok <

    Adam Guman

    dostatok bielkovín a primerané množstvo ostatných makronutrientov

    tréning… zameraj sa na šírku chrbta a šírku pliec

    (zhyby na hrazde, forma príťahov /sťahovaní kladky so širším úchopom, veslovanie so širším úchopom, na ramená tlaky spoza hlavy s obojručnou činkou / jednoručkami, military press, upažovania v predklone s jednoručkami, face pulls.. nezabúdaj na zdravie ramien – vonkajšie a vnútorné rotácie v rôznych polohách tela s expanderom alebo ľahkými jednoručkami)

    takto to vieš prebudovať!

Zanechajte odpoveď na: Redukcia hmotnosti/suplementy

Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Pred odoslaním prosím vyplnte tieto údaje




FitGo