Problém so stravou

Táto téma obsahuje 5 odpovedí, má 2 hlasy, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  Adam Guman pred 1 rokom, 5 mesiacmi.

  • Autor
    Príspevky
  • #1993 Odpoveď

    Richard

    Zdravím,

    mám 15 rokov a už približne pol roka cvičim ale môj najväčší problém je strava. Nejem takmer žiadnu zeleninu lebo sa mi buď hnusí alebo ma z nej napína a nejem ryby. Uvedomil som si, že bez poriadneho jedla sa nikam nedostanem tak by som sa chcel spýtať, či by sa z tohoto dal spraviť nejaký jedalniček keď tu je niekto skúsený alebo tréner.

    Ďakujem za rady

    0
  • #1997 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Čau.

    Úplne jednoducho…

    Týmto nič nepokazíš:

     

    1) Raňajky

    2 celé vajcia uvarené natvrdo

    50-75 g ovsených vločiek + 125 g gréckeho jogurtu + kus ovocia

    2) Desiata

    75-100 g celozrnný chlieb so šunkou, syrom a plátkom masla

    3) Obed

    150-200 g akékoľvek primerane tučné (hovädzie zadné) alebo chudé (kuracie prsia) mäso

    +

    75 g ryže alebo 75 g cestovín (celozrnných) alebo 250 g zemiakov

    +

    vyskúšaj si pripraviť napríklad strúhanú mrkvu s troškou citróna a stéviou… pomaly sa snaž krok po kroku začleňovať zeleninu do stravovania.. aj takouto jednoduchou a prijateľnou formou; osobne nepoznám nikoho, komu takáto mrkva nechutí! 🙂

    4)

    rovnaké ako obed…

    5)

    tvaroh (aspoň 150 g) s hrsťou orechov (mix, nepražené, nesolené)

    kľúčom k úspechu je pravidelnosť

    nečakaj výsledky, ak tomu nedáš šancu a zabalíš to po troch dňoch

    chce to minimálne dva týždne poctivej práce v kuchyni a fitku!

    5+
  • #1026 Odpoveď

    Damian110

    Zdravim, mohli by ste mi poradit co jest po treningu ? Trenujem vecer cize domov dojdem tak o 21. Ale neviem co jest aby som moc nesiel do tuku..Diki

    0
  • #1069 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ahoj Damián!

    Akákoľvek kvalitná bielkovina (kuracie bez kože / chudé hovädzie / losos / tuniak / treska / morčacie) + čerstvá listová zelenina (rukola, špenát, kapusta) … môžeš pridať pár cherry paradajok, cibuľu, nezabudni dochutiť korením, soľou, prípadne balsamicom.

    V praxi… lepšia väčšia konzerva tuniaka vo vl. šťave + hrsť cherry rajčín + pohár špenátu.

    Ak teda naozaj chceš aby to bolo bez šance pribrať tuk… Netreba ale zabúdať na to, že dôležitý je aj tvoj celkový kalorický príjem a výdaj, životný štýl a pohybové aktivity ktorým sa venuješ.

    1+
  • #2183 Odpoveď

    Mysterbox

    Ahoj,

    rád bych poprosil o radu co se týče jídelníčku. Vzhledem k tomu, že jsem pracující, tak si nemůžu dovolit,  od rána do zhruba 3 odpoledne, se pořádně najíst. Zároveň jsem těžko nabirajici, ektomorf. Můj dosavadní jídelníček byl snídaně vločky s proteinem, svačina gainer s vločkami, oběd maso s rýží nebo brambory, před tréninkem nějaké vločky s banánem a bcaa, po tréninku protein s banánem, hned po příchodu domu jsem si udělal opět maso s přílohou a před spaním si dal tvaroh. Celkově jsem jedl co zhruba 3 hodiny a denní příjem měl asi na 500g sacharidů a 150g bílkovin. Bohužel jsem nepribral v podstatě ani kilo a to cvičím 4x týdně. Sám za sebe už nevím co přidat do jídelníčku, jak ho zpestřit a udělat lepším, protože momentálně se pro mě po 3 měsících stalo toto rutinou a navíc bez jakýchkoliv výsledků. Za odpověď předem děkuju.

    0
  • #2185 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ahoj.

    Odporúčam pridať viac tukov do stravy.

    A namiesto takýchto raňajok vsadiť na klasickejšie, vajíčka + celozrnný chlieb, na desiatu poriadnu bagetu. Zatiaľ by som to netlačil zbytočne do doplnkov výživy…

    A tréning.. skús ísť silovo (8-10 op.) 3x v týždni.  Môže pomôcť aj to, že trošku uberieš…

    0
Odpoveď na: Problém so stravou
Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Vaše údaje:




Doplnky vo výpredaji

FitGo
Registrácia nového účtu
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password