Problém so stravou

Ukázať 3 vlákna odpovedí
  • Autor
    Príspevky
    • #1993 Odpovedať
      Richard
      Návštevník

      Zdravím,

      mám 15 rokov a už približne pol roka cvičim ale môj najväčší problém je strava. Nejem takmer žiadnu zeleninu lebo sa mi buď hnusí alebo ma z nej napína a nejem ryby. Uvedomil som si, že bez poriadneho jedla sa nikam nedostanem tak by som sa chcel spýtať, či by sa z tohoto dal spraviť nejaký jedalniček keď tu je niekto skúsený alebo tréner.

      Ďakujem za rady

      0
    • #1026 Odpovedať
      Damian110
      Návštevník

      Zdravim, mohli by ste mi poradit co jest po treningu ? Trenujem vecer cize domov dojdem tak o 21. Ale neviem co jest aby som moc nesiel do tuku..Diki

      0
      • #1069 Odpovedať
        Adam Guman
        Účastník (Participant)

        Ahoj Damián!

        Akákoľvek kvalitná bielkovina (kuracie bez kože / chudé hovädzie / losos / tuniak / treska / morčacie) + čerstvá listová zelenina (rukola, špenát, kapusta) … môžeš pridať pár cherry paradajok, cibuľu, nezabudni dochutiť korením, soľou, prípadne balsamicom.

        V praxi… lepšia väčšia konzerva tuniaka vo vl. šťave + hrsť cherry rajčín + pohár špenátu.

        Ak teda naozaj chceš aby to bolo bez šance pribrať tuk… Netreba ale zabúdať na to, že dôležitý je aj tvoj celkový kalorický príjem a výdaj, životný štýl a pohybové aktivity ktorým sa venuješ.

        0
    • #1997 Odpovedať
      Adam Guman
      Účastník (Participant)

      Čau.

      Úplne jednoducho…

      Týmto nič nepokazíš:

       

      1) Raňajky

      2 celé vajcia uvarené natvrdo

      50-75 g ovsených vločiek + 125 g gréckeho jogurtu + kus ovocia

      2) Desiata

      75-100 g celozrnný chlieb so šunkou, syrom a plátkom masla

      3) Obed

      150-200 g akékoľvek primerane tučné (hovädzie zadné) alebo chudé (kuracie prsia) mäso

      +

      75 g ryže alebo 75 g cestovín (celozrnných) alebo 250 g zemiakov

      +

      vyskúšaj si pripraviť napríklad strúhanú mrkvu s troškou citróna a stéviou… pomaly sa snaž krok po kroku začleňovať zeleninu do stravovania.. aj takouto jednoduchou a prijateľnou formou; osobne nepoznám nikoho, komu takáto mrkva nechutí! 🙂

      4)

      rovnaké ako obed…

      5)

      tvaroh (aspoň 150 g) s hrsťou orechov (mix, nepražené, nesolené)

      kľúčom k úspechu je pravidelnosť

      nečakaj výsledky, ak tomu nedáš šancu a zabalíš to po troch dňoch

      chce to minimálne dva týždne poctivej práce v kuchyni a fitku!

      0
    • #2183 Odpovedať
      Mysterbox
      Návštevník

      Ahoj,

      rád bych poprosil o radu co se týče jídelníčku. Vzhledem k tomu, že jsem pracující, tak si nemůžu dovolit,  od rána do zhruba 3 odpoledne, se pořádně najíst. Zároveň jsem těžko nabirajici, ektomorf. Můj dosavadní jídelníček byl snídaně vločky s proteinem, svačina gainer s vločkami, oběd maso s rýží nebo brambory, před tréninkem nějaké vločky s banánem a bcaa, po tréninku protein s banánem, hned po příchodu domu jsem si udělal opět maso s přílohou a před spaním si dal tvaroh. Celkově jsem jedl co zhruba 3 hodiny a denní příjem měl asi na 500g sacharidů a 150g bílkovin. Bohužel jsem nepribral v podstatě ani kilo a to cvičím 4x týdně. Sám za sebe už nevím co přidat do jídelníčku, jak ho zpestřit a udělat lepším, protože momentálně se pro mě po 3 měsících stalo toto rutinou a navíc bez jakýchkoliv výsledků. Za odpověď předem děkuju.

      0
      • #2185 Odpovedať
        Adam Guman
        Účastník (Participant)

        Ahoj.

        Odporúčam pridať viac tukov do stravy.

        A namiesto takýchto raňajok vsadiť na klasickejšie, vajíčka + celozrnný chlieb, na desiatu poriadnu bagetu. Zatiaľ by som to netlačil zbytočne do doplnkov výživy…

        A tréning.. skús ísť silovo (8-10 op.) 3x v týždni.  Môže pomôcť aj to, že trošku uberieš…

        0
Ukázať 3 vlákna odpovedí
Odpoveď na: Problém so stravou
Vaše údaje:




Výpredaj doplnkov 70%!

FitGo
Register New Account
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password