Svalova hmota

Ukázať 7 vlákien odpovedí
  • Autor
    Príspevky
    • #13666 Odpovedať
      Sona
      Návštevník

      Ahojte, je mozne ze kvoli kalorickemu defificitu nevidim velky prirastok svalovej hmoty, aj napriek silovemu cviceniu a dostatocnemu prijmu bielkovin (vramci nastaveneho kalorickeho defificitu – vacsi vydaj kcal ako ich prijem)? Je potrebne byt pre vacsi narast svalov byt v kalorickom nadbytku? Dakujem 😉

      0
    • #13683 Odpovedať
      Martin
      Návštevník

      Áno aj v kalorickom deficite pri silovom tréningu dokážeš nabrať aj svalovú hmotu. Keď chceš maximalizovať rast svalovej hmoty tak musíš byť v kalorickom nadbytku.

      1+
    • #13684 Odpovedať
      Andrea
      Návštevník

      Ak chces schudnut nejake to kg tuku musis byt v deficite bez toho to nejde ale svaly vies naberat aj v deficite urcite. Pri vacsiom kal. nadbytku by si nabrala sice vacsiu svalovu hmotu ale tak isto aj viac tuku a to by sa tazsie chudlo potom. Skus byt trpezliva a vysledky sa dostavia ak prijimas dostatocne mnozstvo bielkovin a neboj sa aj sacharidov. Ja to robim napriklad tak ze hodku/dve si dam sacharidy+bielkoviny pred cvicenim a ked docvicim tiez. Som v deficite ale mam potrebnu energiu na trening. Davaj bacha aj na moc velky deficit lebo je mozne ze budes chudnut zo svalov ale neboj pri spravnom rezime urcite narastu len treba trpezlivost.

      0
    • #13686 Odpovedať
      Andrej
      Návštevník

      Byť v kalorickom nadbytku pre svalový rast nieje úplne potrebné ale treba si určiť ciele. Ak je mojim cielom naberať svalovú hmotu nesnažím sa predsa byť v kalorickom mínuse kde je mojou prioritou spalovanie tuku. Lepšie by bolo byť v norme (“žiadne spalovanie”, “žiadne naberanie”) alebo v miernom nadbytku kalórii pre optimálne naberanie svalov s čo najmenším naberaním tuku.

      0
    • #13688 Odpovedať
      Sorrow
      Návštevník

      Chceš přibrat svalovou hmotu? Musíš mít větší příjem než výdej. Chceš hubnout ? Musíš mít menší kal. Příjem. Růst svalů není zaručený jen tím že máš dostatečně dost bílkovin. Hodně lidí opomíjí zdravé tuky( oříšky,vejce) cca 1g na kg váhy a tak stejně sacharidy to je ovšem víc invidualni a musíš si to sám vychytat. Ale zkus 5g na kg.

      1+
    • #13689 Odpovedať
      Dominik
      Návštevník

      Dá sa to aj v cal. Deficite .
      S tým že ak ideš silové tréningy , je pomer naberania svalov a pálenia tukov veľmi pozitívny . Ako už hore spomínali prijímať tuky môžeš ide o to aby boli zdravé . Keď si nastaviš správne príjmy bielkovín , sacharidov , tukov a vlákniny . Ja som počas 1 mesiaca cal deficitu dokázal 1,5kg svalov + a 3,4kg tukov – .

      0
    • #13691 Odpovedať
      smile
      Návštevník

      ahoj sona, ty chceš přibirat svalovou hmotu? a to co si kulturistka nebo powerlifterka? myslim že pokud nejsi kulturistka tak nemáš až tak velký požadavek na narust svalove hmoty, specialně u žen k velkemu nabirani ani nedochazi…ani bych řekl že nebude nijak žadouci pokud teda neni tvuj cil mit velky stehna nebo zadek…

      0
    • #13692 Odpovedať
      Lukáš
      Návštevník

      Ahoj, včím väčšom deficite si,i tým sú horšie výsledky, u mňa platí že i keď som v surpluse tak chudnem, cca 75% svalu je voda, piješ dostatok tekutín? Bohužiaľ vy ženy to máte blbé čo sa týka “objemovky” po roku cvičenia to môže kľudne padnúť na 0.5g prírastku svalovej hmoty za týždeň.

      0
Ukázať 7 vlákien odpovedí
Odpoveď na: Svalova hmota
Vaše údaje:




Výpredaj doplnkov 70%!

FitGo
Register New Account
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password