Výživové doplnky

Táto téma obsahuje 35 odpovedí, má 2 hlasy, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  Adam Guman pred 3 týždňami, 2 dňami.

  • Autor
    Príspevky
  • #2122 Odpoveď

    D1ana

     

    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či môžem kombinovať spaľovač Nero z Gym Beam, carnitin tiez z Gym Beam , morsku plazmu Totum sport a Jablkovy protein Nahrin.  Popripade kedy počas mňa tieto doplnky užívať. Zaujíma ma hlavne či to už nebude na môj vek (dievča, 16 r.) veľa. Cvičim už 3 roky v posilovni pod dohľadom trénera. Do posilovne chodím 6-7 krát do týždna. Dopredu ďakujem za odpoveď.

    • Táto téma bola upravená pred 7 mesiacmi, 1 týždňom používateľom FitGo FitGo.
    • Táto téma bola upravená pred 7 mesiacmi, 1 týždňom používateľom FitGo FitGo.
    • Táto téma bola upravená pred 2 mesiacmi, 2 týždňami používateľom FitGo FitGo.
  • #2137 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ahoj Diana..

    Prečo Ti suplementačný plán nevytvorí a nenačasuje tréner? 🙂

    On Ťa najviac pozná a preto by to bolo viac než vhodné…

    Pri Tvojom veku by som ten spaľovač vyškrtol. Karnitin.. budiš! Nechaj si ho. Uži dávku pred a po tréningu.

    Plazmu užívaj podľa odporúčaní výrobcu… Proteín po tréningu.

    Ak by som bol ja Tvojim trénerom, zložil by som to trochu inak… (BCAA, multiminerál+multivitamín, občas kĺbová výživa, proteín (whey/mix rastlinné zdroje)

    Ideálne by bolo, ak by si uviedla cieľ svojho snaženia.. Cvičenie Ťa zrejme baví, keď si vo fitku každý deň! 🙂

  • #1931 Odpoveď

    Lenka

    Ahojte, chcela by som sa opýtať na váš názor, prip. radu. Som dievča (27r, 172/55kg), ktoré okrem iných dôvodov cvičí aj preto, aby som pribrala. Začala som aj ja užívať doplnky výživy, ale som dost z nich zmätená. Priateľ mi poradil, aby som užívala srvatkovy proteín, kamarátka fitnesska mi zase odporučila gainer a fitness tréner zase hydroizolat 80%. Douzivala som už proteín aj gainer, a tak uvažujem ako ďalej. Čo je najvhodnejšie pri objemovke? Mimochodom mám si dať aj nejakú pauzu ked beriem tieto doplnky? Dakujem vam vopred 🙂

  • #1943 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ahoj.

    Si začiatočník vo fitku s cieľom pribrať a skvalitniť postavu. Budeš na to teda potrebovať dostatok kvalitných makronutrientov.

    Jedálniček zložený z 5 jedál, v ktorom budú mať zastúpenie bielkoviny, sacharidy a tuky, ti v tom určite pomôže. To je základ. Bez toho je akýkoľvek doplnok výživy neúčinný!

    Vhodným doplnením príjmu bielkovín je srvátkový proteín. Osobne momentálne užívam tento a bol by určite vhodný aj pre teba:

    Klikni

    Príchute čokoláda, prípadne čokoláda-kokos, sú mojimi favoritmi.

    Vypi jednu odmerku proteínu rozmixovanú v šejkri s 250 ml studenej vody po cvičení (okamžite).

    Vhodné je doplniť taktiež príjem mikronutrientov (vitamíny, minerály).

    Tento produkt je určený vám, ženám. Mám s ním veľmi dobré skúsenosti, jedná sa o renomovanú značku:

    Klikni

    Postačí jedna kapsula po raňajkách.

    Po 3-4 mesiacoch môžeš pridať BCAA (práškové, 2-3 g pred a po tréningu).

    Zatiaľ sa sústreď na doladenie a dôslednosť v stravovaní! A pravidelné užívanie mnou navrhnutých doplnkov!

    Veľa šťastia v naberaní!:)

    • Táto odpoveď bola upravená pred 8 mesiacmi používateľom FitGo FitGo.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 8 mesiacmi používateľom FitGo FitGo.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 3 mesiacmi, 1 týždňom používateľom FitGo FitGo.
  • #1989 Odpoveď

    Peter Šalík

    Určité veci sú pri cvičení, správnom jedálničku a suplementoch tak naviazané že jedna bez druhej nemá zmysel. Ak chceš konkrétne odpovede na konkrétne otázky kľudne ma kontaktuj pretože “začala som cvičiť a potrebujem poradiť so suplementami” max natiahne ľudí čo chcú nového klienta a pod.

  • #1991 Odpoveď

    PeterM

    Ahoj tiez som “fitnesak” zaciatocnik ako ty. Cvicit som zacal z toho isteho dovodu ako ty. Ked chces pribrat musis jednoducho zjest viacej ako spalis. Ja to do seba ladujem piate cez deviate. 

    Gainer (mutant) mi vobec nezaberal a dovolim si povedat ze pre babu nevypitelne…

    Amix Anabolic Master (all in one ) mi fungoval za to super.

    Dostal som vela rad ale iba jedina sa osvedcila. Vela jest.

    Za 9 mesiacov som isiel 15kg hore.

    Suplementy bez stravy a poriadnej regeneracie su asi uplne ze na hov…..

  • #1992 Odpoveď

    Poradca

    Ahoj,

    V prvom rade, kamaratka co odporuca gainer by si zasluzila jednu po temene, a trener co odporuca hydroizolat kopanec do guli. Na doplnky sa mozes momentalne vykaslat. To co potrebujes je odsledovat kolko kalorii tyzdenne spalis a jest o trochu viac, jest pravidelne, pravidelne cvicit, dbat na to co jes.

    Ak chces pribrat na vahe, princip je jednoduchy, treba zistit kolko kalorii za tyzden spalis, rozumne  nastavit pomer bielkovin, sacharidov a tukov. 2 tyzdne jest rovnaky jedalnicek (tyzdenny resp. na par dni a ten opakovat, netreba kazdy den kolom dokola to iste) cim uvidis ako sa ti zmeni vaha (rano na lacno 2-3x do tyzdna napr.utorok, stvrtok, sobota alebo streda,sobota). Vziat priemernu hodnotu a uvidis kam sa vaha hybe. Ak klesa pridaj 200 kalorii (moze byt +50g sacharidov, alebo ak sa ti to zda moc vela tak prerozdelit medzi vsetky 3). Ked mas menstruaciu vaha ti pojde hore bezohladu na stravu, treba na to pamatat a zacat sledovat vahu po menstruacii aby si nebola sklamana ze si schudla. Ak sa ti vaha zmeni o 0,5kg za tyzden do plusu si na dobrej cesta, ak viac ako 1kg, uber 200 kalorii denne.

     

    Gainer si vyrobis doma sama.. zozen si maltodextrin alebo glukozu, ovsene vlocky v obchode (rozmixujes), nejake tuky napr. maslo (arasidove, mandlove.. atd.), nejake ovocie (banan, maliny…) , biely jogurt/mlieko/voda a das do mixera a mas zdravsi a lepsi gainer nez ten v obchode.

     

    Drzim palce v naberani 🙂 Ja (chlap) momentalne rysujem a je to mensia sranda ako objemovka 😀

  • #1996 Odpoveď

    peklo

    kamarátka ti poradila cukor a tvoj tréner je ukážkový chuj 😀 skôr by som sa zameral na stravu doplnky základ multivitamin a multimineral protein je skôr na doplnenie kalorickeho deficitu tak 100kg chlapa aby nemusel konzumovať toľko bielkoviny so stravy a odlahcil trávenie 🙂 keď už tak stačí WPC 80 srvátka 🙂

  • #692 Odpoveď

    Majo

    Prosím poraďte dobre vitamíny na energiu,pripadne zvýšenie sily alebo s čím mate dobre skúsenosti, že ste pocítili rozdiel hlavne čo sa týka tej energie a vitality dakujem ?

  • #823 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Odporúčam komplex vitamínov a minerálov. Tie dodajú telu všetko potrebné v primeraných množstvách. Dva veľmi obľúbené a funkčné produkty:
    https://www.protein.sk/animal-pak-super-vitaminy-universal-produkt?utm_source=dgt&a_aid=5505b81fad2af&a_bid=5299fe97

    https://www.protein.sk/multi-pro-scitec-nutrition-produkt?utm_source=dgt&a_aid=5505b81fad2af&a_bid=5299fe97

    • Táto odpoveď bola upravená pred 1 rokom používateľom FitGo FitGo.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 3 mesiacmi, 1 týždňom používateľom FitGo FitGo.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 3 mesiacmi, 1 týždňom používateľom FitGo FitGo.
  • #1112 Odpoveď

    peklo
  • #4439 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Komplex vitamínov a minerálov – tento kľudne každý druhý deň

    https://fitgo.sk/animal-pak-recenzia/

     

    Alebo cenovo prístupnejšia varianta

    https://fitgo.sk/multi-pro-plus/

     

    Na pocit energie? Vitality? Podľa toho v akej časti dňa…

    V prípade intenzívnych, náročných a dlhých tréningov by som za základ považoval BCAA, ktoré máme overené a vyskúšané

    https://fitgo.sk/gymbeam-bcaa-recenzia/

  • #830 Odpoveď

    Anonym

    Zdravím, mám otazku…bol som na tetovaní na päsť a mám zakázané cvičiť v posilke dokým sa to nezahojí t.j .2-5 týždňov. Sere ma to lebo som bol rozbehnutý na poriadnu formu ale musím vydržať. Otázka je, že či si mám dávať kreatín aj keď necvičím alebo ho mám “vysadiť” dokým znova nezačnem? Diky za odpoveď

    TIP: Teraz kreatín 1+1 ZDARMA v tomto overenom obchode !

  • #911 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ahoj.

    Zaujímavá otázka. Vhodná na hlbšiu diskusiu.

    Podľa môjho názoru by som si kreatín šetril na obdobie keď cvičím a tých 2-5 týždňov by som si oddýchol od všetkých suplementov. V užívaní minerálov a vitamínov kľudne pokračuj.

  • #1106 Odpoveď

    Paťo

    Ahojte prosím o radu

     

    Môžem používať L-carnitine a BCAA  keď mam 15? ďakujem

  • #1111 Odpoveď

    peklo

    môžeš užívat akýkolvek doplnok výživy no základ je strava a najdoležitejší doplnok su vitamíny a minerály až potom všetko ostatné

  • #1130 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Môžeš. Dôležité je ale vedieť či nie je naozaj optimálnejšie použiť finančné prostriedky na vyladenie stravovania…

  • #1582 Odpoveď

    Marek

    Caute chcel by som sa vas spytat aky kreatin pouzivate s akym ste videli najlepsie vysledky a nemal ziadne negativne ucinky co sa tyka travenia dakujem za vase odpovede

  • #1588 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Čau. Momentálne iba v predtréningovke:

    Hot Blood 3.0

    …tá obsahuje:

    Multi-Kreatín komplex (4500 mg)
    (Kreatín Monohydrát, Kre-Alkalyn® (buffered Kreatín Monohydrát),
    Kreatín Pyruvát, Kreatín Citrát, MicronTec Micronizovaný Kreatín Monohydrát

    https://www.protein.sk/hot-blood-3-0-scitec-nutrition-produkt?utm_source=dgt&a_aid=5505b81fad2af&a_bid=5299fe97

    Osobne som ho neužíval nikdy, z klasického monohydrátu som mal tráviace ťažkosti a dávam prednosť iným suplementom.

    Ešte tip… Mne osobne nebolo ťažko napríklad z Crea-Bomb od Scitec Nutrition. Z toho som mal niekoľko dávok na skúšku.

    https://www.protein.sk/crea-bomb-scitec-nutrition-produkt?utm_source=dgt&a_aid=5505b81fad2af&a_bid=5299fe97

    Čiže by som určite volil nejakú kreatínovú zmes, ak teda monohydrát nevyhovuje.

    • Táto odpoveď bola upravená pred 9 mesiacmi, 3 týždňami používateľom FitGo FitGo.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 3 mesiacmi, 1 týždňom používateľom FitGo FitGo.
    • Táto odpoveď bola upravená pred 3 mesiacmi, 1 týždňom používateľom FitGo FitGo.
  • #3309 Odpoveď

    Dodo

    Ahoj,

    Měl bych dotaz ohledně jídelníčku a suplementů

    Je mi 16 let, mám 172cm a 62 kg

    Cílem je nabrat svaly a nějakej tuk navíc nevadí protože to jde dolů samo

    Mám jídelníček na 2300-2500kcal

    140g bílkovin 220g sacharidů a 100g tuků

    Což mi k mojí hmotnosti příjde dost ale přesto pořád hubu (momentálně pas 69cm) proto bych chtěl vědět k čemu přihodit

    A ještě k suplementům mám sirovátkový protein tak jsem se chtěl zeptat jestli má cenu jí do dalších suplementů nebo to zatím nechat

    Předem díky za pomoc

     

     

     

     

  • #3310 Odpoveď

    Dodo

    Omlouvá se za chybu mělo to být hubu a ještě dodám že cvičím fullbody 3x týdně

  • #3312 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Čau.

    Super voľba tréningu, hlavne ak si začiatočník, dosť to vie pomôcť v ďalšom rozlete.

    Rozlož si do tých 2500 kcal tak 80-90 g tuku za deň (cca 800 kcal), doplň to bielkovinami o množstve 100-120 g za deň (cca 400 kcal), zvyšných 1300 kcal doplň sacharidmi.

    Nenapísal si to, či si ten jedálniček vôbec vyskúšal, ak nie, určite mu daj šancu a ak sa váha nebude hýbať, pomaly pridávaj kalórie zo sacharidov a tukov (v prípade tukov to ide ľahšie keďže sú energeticky omnoho bohatšie).

    Proteín po tréningu stačí, najprv sa nauč poriadne a pravidelne stravovať, vybuduj nejaký progres, potom sa odmeň nejakým ďalším doplnkom výživy. Ak ale máš v rozpočte voľné financie, kvalitný produkt s obsahom vitamínov a minerálov môže pomôcť  –  tie sú dôležitými pre optimálne fungovanie organizmu a udržanie jeho zdravia, napríklad tento produkt.

    Držím palce v snažení!

  • #3311 Odpoveď

    Dodo

    Autokorekce *hubnu

  • #3429 Odpoveď

    Jakub

    Čaute ako správne nakombinovať Proteín Bcaa a Kreatín? Alebo mam užívať všetko naraz? Poraďte prosím

  • #3504 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ahoj, kreatín a proteín po tréningu, BCAA pred ním. Toto je také všeobecné odporúčanie, avšak veľmi záleží aj od iných okolností ovplyvňujúcich nastavene týchto suplementov (druh aktivity kt. sa venuješ, to koľko toho môžeš skonzumovať a ako veľmi limitujú alebo nelimitujú financie a pod.)

  • #3821 Odpoveď

    Samuel

    Chcel by som sa spýtať či sa oplatí brať gainer.Jem a jem a nejde mi nabrať.Mám okolo 55kg

    Mám 15 rokov

  • #3858 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Spíš sem svoj stravovací režim, možno robíš v niečom zásadnú chybu a ani o tom nevieš, Samuel.

  • #4254 Odpoveď

    Lukáš

    Dobrý deň

    Mám skoro 14 rokov a športu sa venujem už 5 rokov…(biatlon). Momentálne začínam cvičiť ajsilovy tréning a chcel by som vedieť či sa oplatí v mojom veku brať nejake výživové doplnky (proteíny,bcaa,jontaky) a či to je vôbec zdravé…keď áno tak čo a koľko toho.

    Vopred ďakujem za odpoveď…

     

     

     

  • #4256 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Ahoj Lukáš, myslím si, že by si sa o tomto mal porozprávať so svojim trénerom (biatlonu) – je veľmi ťažké radiť tak mladým športovcom, keď nepoznám ich tréning, objem tréningu, iné faktory.

    Doplnky výživy v tak mladom veku môžu mať zmysel v prípade dvojfázových tréningov.

  • #4436 Odpoveď

    Lukáš

    Ahoj,

    mam 15 rokov, cvičím asi 3 mesiace a rozhodol som sa vyskúšať suplementy.Vyskúšal som kreatín,beta-alanín a proteín.Pred tréningom som si dal beta-alanín a kreatín a na celom tele som cítil mravenčenie a bolo mi na zvracanie (cca 10 min. po užití).Čím to môže byť ?

     

  • #4438 Odpoveď

    Miloško

    Ako si spočitať koľko potrebuje človek gramov bielkovín na ďen tak aby z toho neprdel jak keby žral mŕtvoly ale aj aby mu tie bielkovíny nechýbali napríklad do akeho rozmezia by som potreboval ja 16 rokov 62kg a 168 cm

  • #4440 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Čo je cieľom tvojho športového snaženia?

  • #4454 Odpoveď

    Miloško

    Neberať svaly

  • #4467 Odpoveď

    Joji

    K čomu slúži iontovy drink

  • #4470 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    Doplnenie mikronutrientov, konkrétne minerálov počas tréningového zaťaženia. Ich doplnením sa snažíš eliminovať negatívne dopady tréningového zaťaženia (únava) na výkon a podporiť následnú regeneráciu. Môže byť obohatený o vitamíny a aminokyseliny (napr. BCAA). Základom sú ale minerály.

  • #4469 Odpoveď

    Adam Guman
    Tréner
    @adam-guman

    V tom prípade by som zvolil 1,5 až 2 g na kg tel. hmotnosti.

    S tým si vystačíš.

Odpoveď na:Výživové doplnky
Stlačením " Odoslať . Súhlasíte s našimi podmienkami používania
Vaše údaje:




FitGo
Registrácia nového účtu
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password