Je pre vás mŕtvy ťah po rokoch tréningu nedostatočnou výzvou? Zvládnite toto cvičenie na jednej nohe!

Cvičenie, ktoré uvádzame v tomto tréningovom tipe je skvelým premostením medzi konvenčnými mŕtvymi ťahmi a mŕtvymi ťahmi na jednej nohe. Začnite ho vykonávať s malou basketbalovou loptou a vypracujte to k dokonalosti!

 

Prečo je vhodné využiť v tréningu malú basketbalovú loptu?

 

 

Trénovanie s malou basketbalovou loptou je skvelou pomocou v tréningu.

V tomto instagramovom poste Dr. Waterbury demonštruje to, ako dodať svojmu tréningu istú dávku nestability pomocou lopty v období predtým, než začnete so samotnými mŕtvymi ťahmi na jednej nohe.

Pozícia, v ktorej sa nachádza lopta, pomáha v udržiavaní neutrálnej polohy panvy – toto je naozaj veľmi dôležité zachovať.

Zároveň vám to umožňuje presunúť pracujúcu dolnú končatinu (prednú) do prirodzenejšej a komfortnejšej polohy.

Samozrejmosťou je správne dýchanie, tak ako v prípade štandardného mŕtveho ťahu. Nezabúdajte na to!

 

Video s cvičením

 

 

 

Dr. Chad Waterbury

Doktor fyzioterapie a neurofyziológ . Autor mnohých unikátnych a funkčných tréningových plánov. Pravidelne publikuje pre t-nation.com . Jeho rukami prešlo mnoho špičkových atlétov ale aj bežných klientov. Jeho unikátnu prax prezentujeme čitateľom na FitGo.sk s jeho vedomým súhlasom.

Tešíme sa na váš názor !

      Zanechajte komentár alebo skúsenosť

      Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

      FitGo
      Registrácia nového účtu
      Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
      Reset Password