Silné prsné svalstvo bez ničenia ramenných kĺbov? Skúste tieto kľuky s využitím bandu a bosu!

Cvičenie je určené tým, ktorí chcú poriadne precvičiť prsné svalstvo bez rizika spojenom s možným poškodeným ramenným kĺbom.

 

Popis cvičenia

 

Kľuk na bosu s bandom. Priateľské voči kĺbom – takto toto cvičenie nazval Dr. Waterbury. Podľa neho je toto cvičenie skvelým pre každého športovca akejkoľvek úrovne, vrátane tej najvyššej!

V cvičení využil dva bandy – demonštruje tak to, že nejestvuje v podstate žiadny limit v oblasti cvičení s odporom. Limitujúcim faktorom je vaša výkonnosť a technika prevedenia, na ktorú treba brať vždy ohľad!

Nestabilita v cvičení (vďaka nestabilnej platforme – bosu) aktivizuje dodatočne stabilizačné svaly komplexu ramena a trupu.

Skúste toto cvičenie v 4 sériách, v každej použite 6-8 opakovaní. Využite taký silný odpor gumeného bandu, aký zvládnete!

Zaťažujte svaly, nie kĺby!

 

 

 

Dr. Chad Waterbury

Doktor fyzioterapie a neurofyziológ . Autor mnohých unikátnych a funkčných tréningových plánov. Pravidelne publikuje pre t-nation.com . Jeho rukami prešlo mnoho špičkových atlétov ale aj bežných klientov. Jeho unikátnu prax prezentujeme čitateľom na FitGo.sk s jeho vedomým súhlasom.

Tešíme sa na váš názor !

Miesto pre váš názor

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

FitGo