Zaostávajúci m. triceps brachii? Precvičte ho v napätí!

Poriadne tricepsy vašich paží robia paže poriadnymi! Ak ich nevlastníte, nesmúťte! Pod slnečnými lúčmi sa cvičí najlepšie – odložte tričko nech chytíte farbu a šokujte vaše tricepsy zaťažením v napätí!

 

Prečo toto cvičenie?

 

Chcete väčšie tricepsy? Cvičte ich s významne vysokým napätím (tenziou svalu)! Vyberajte také cvičenia, ktoré neničia vaše lakte.

V tomto videu je demonštrovaná -chôdza- na bradlách s vystretými pažami (hand walk). Spomínané cvičenie je skvelým spôsobom ako pracovať na sile a objeme vašich tricepsov paží a stabilizátorov ramena.

 

Ako ho mám vykonávať?

 

Počas cvičenia udržiavajte lakte vystreté (alebo v polohe tesne pred vystretím), presne tak ako to vidíte vo videu. Vykonávajte cvičenie po dobu 10 sekúnd, vytvoríte tak významné napätie v oblasti vašich tricepsov. Nenaháňajte sa za pocitom zlyhania (necvičte do zlyhania) – nechajte si malú rezervu. Vykonajte 4-5 sérií tohto cvičenia.

Ak takýmito bradlami nedisponuje vaše fitko alebo telocvičňa, choďte von pod slnko a trénujte na čerstvom vzduchu! Vo väčších mestách takéto bradlá zaiste nájdete, disponuje nimi zväčša každé workoutové ihrisko.

 

Dr. Chad Waterbury

Doktor fyzioterapie a neurofyziológ . Autor mnohých unikátnych a funkčných tréningových plánov. Pravidelne publikuje pre t-nation.com . Jeho rukami prešlo mnoho špičkových atlétov ale aj bežných klientov. Jeho unikátnu prax prezentujeme čitateľom na FitGo.sk s jeho vedomým súhlasom.

Tešíme sa na váš názor !

Zanechajte komentár alebo skúsenosť

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Doplnky vo výpredaji


FitGo
Registrácia nového účtu
Staň sa plnohodnotným členom FitGo komunity, nastav si profilový obrázok a rezervuj si svoje unikátne meno
Reset Password